SAFESYS.Portiernia to system, który usprawnia obsługę portierni.
Nasze rozwiązanie zwiększa bezpieczeństwo na terenie obiektu, dzięki integracji z systemami kontroli dostępu oraz monitoringu wizyjnego.

Wyzwania, z jakimi mierzą się nasi Klienci:
Czasochłonne wydawanie przepustek i identyfikatorów.
Kolejki na bramach wjazdowych oraz wejściach na teren obiektu.
Prowadzenie tradycyjnej ewidencji osób i pojazdów.
Konieczność spisywania za każdym razem tych samych danych, np. w przypadku wizyt stałych gości przedsiębiorstwa.
Ograniczony dostęp do informacji o ilości osób, pojazdów i naczep będących w danej chwili na terenie obiektu.
Komu dedykujemy system SAFESYS.Portiernia?
SAFESYS.Portiernia zwiększa poziom bezpieczeństwa na terenie obiektów, w których znajduje się portiernia oraz gdzie ma miejsce wzmożony ruch pojazdów i/lub osób.
Do takich obiektów należą m.in. centra logistyczne, rynki hurtowe, targi, zakłady produkcyjne czy magazyny.
Co zyskasz dzięki wdrożeniu?
- Podniesiesz poziom bezpieczeństwa na terenie obiektu
- Usprawnisz kontrole osób, pojazdów i naczep
- Otrzymasz dostęp do bieżących danych, np. liczbie osób w obiekcie, godzinach wejść/wyjść pracowników czy pozostawionych naczepach i pojazdach
- Ulepszysz zarządzanie obiektami, w przypadku gdy Twoja firma posiada kilka lokalizacji
- Zwiększysz przepustowość na bramach wjazdowych oraz wejściach na teren obiektu
- Dostosujesz system do potrzeb swojej firmy, dzięki możliwości włączania/wyłączania funkcjonalności w panelu



System umożliwia obsługę wielu rozproszonych lokalizacji przynależących do jednego przedsiębiorstwa oraz pozwala na wprowadzanie indywidualnych ustawień dla każdego z obiektów.
Niektóre z parametrów, takie jak baza kontrahentów czy system blokad mogą być ustawione globalnie dla wszystkich obiektów. Oznacza to, że wprowadzając zmiany w jednej lokalizacji, ustawienia mogą obejmować wszystkie budynki, w których wdrożony jest nasz system.
System usprawnia proces legitymowania osób, dzięki elektronicznej rejestracji wejść/wyjść oraz eliminacji tradycyjnej księgi gości.
Z aplikacją proces wpuszczania gości oraz pracowników na teren obiektu jest wyjątkowo szybki i zawsze zamyka się maksymalnie w pięciu krokach, m.in. dzięki możliwości automatycznego wypełniania się niektórych pól w panelu.
Jedną z opcji dostępnych w systemie jest pomiar temperatury i/lub losowe kontrole trzeźwości oraz ewidencja i wypożyczanie gościom sprzętu BHP (kaski, kamizelki, odzież ochronna).
Przepustki oraz identyfikatory są automatycznie programowane na dostęp do wybranych stref, a przedawnione przepustki są natychmiastowo wykrywane przez system.
Aplikacja umożliwia nakładanie blokad na osobę, pojazd czy kontrahenta oraz limitów czasowych na gości przebywających w obiekcie.
Funkcjonalności systemu
- Elektroniczna ewidencja osób, pojazdów i naczep
- Integracja z systemem CCTV wraz z archiwizacją nagrań
- Weryfikacja numerów rejestracyjnych przy pomocy kamer LPR
- Informacje o porzuconych naczepach i pojazdach
- Zdalne sterowanie urządzeniami kontroli dostępu: szlabany, tripody, bramki uchylne
- Obsługa przepustek i kart
- Obsługa i kontrola dokumentów – możliwość podpisywania dokumentów na tablecie
- Obsługa sprzętu BHP – system umożliwia przypisanie obowiązku posiadania sprzętu w danej strefie oraz rozpoznaje minimalne ilości kart/sprzętu między portierniami
- Nakładanie blokad na osobę lub pojazd
- Wydzielanie stref dostępu dla konkretnych osób
- Nakładanie limitów czasowych na gości
- Natychmiastowe wykrywanie przedawnionych przepustek
- Informacja w czasie rzeczywistym o ilości osób oraz pojazdów znajdujących się na terenie obiektu
- Możliwość zbudowania 3-poziomowej struktury (strefa – budynek – pomieszczenie) i dowolnego zdefiniowania kart dostępu do każdego z poziomów dla ruchu osób lub 2-poziomowej struktury dla ruchu pojazdów
- Obsługa wielu lokalizacji przynależących do jednego przedsiębiorstwa
- Obsługa dowolnej ilości bram/portierni w jednym obiekcie – możliwość określenia, które bramy są wjazdowe, wyjazdowe lub wjazdowo-wyjazdowe
- Baza kontrahentów, gości, pracowników, pojazdów firmowych i pojazdów należących do kontrahentów
- Wyeksponowanie osobnych torów ruchu dla pieszych i pojazdów
- Praca w trzech rolach – Administrator, Operator lub Portier